بازدید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از گروه کشت و صنعت دبش

جناب آقای دکتر رضا رحمانی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در روز سه شنبه 8 بهمن 1398 از گروه کشت و صنعت دبش واقع در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند و فاز اول مجموعه چاپ چای دبش که به عنوان مجهزترین چاپخانه خاورمیانه شناخته می شود، توسط ایشان افتتاح شد و به بهره برداری رسید. ایشان SBA99 از کارخانه چای دبش بزرگترین و مجهزترین کارخانه چای در خاورمیانه نیز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وزیر صنعت، معدن و تجارت به اهمیت سازمان دهی نظام صنفی اشاره کرد و افزود : بیش از ۶۰۰ هزار واحد صنفی تولیدی و خدمات فنی در کشور وجود دارد که هر کدام چند صدنفر کارگر دارند ، توجه به این صنوف و واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط جزو اولویت‌های ماست.
رحمانی با اشاره به اینکه نسبت به صنوف کم توجهی شده است، گفت: تلاش می‌کنیم منابعی توسط نظام بانکی برای صنوف مدنظر قرار گیرد، زیرا فعالت اصناف با سرمایه گذاری کمتر از نظر سرانه می‌توانند اشتغال بیشتری ایجاد کنند.
وزیر صمت با بیان اینکه استان البرز در مقایسه با دیگر استانها صنعتی کشور با مشکلات کمتری مواجه است افزود : اشتهارد یکی از قطب‌های اصلی صنعت کشور است، بیشتر واحد‌های این شهرک با ظرفیت ۸۰ درصدی فعال می‌کنند.

support
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code