شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد ifood 2015

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته چهارشنبه 94/06/04  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود.در این نمایشگاه صنعتگرانی از کشورهای افغانستان، تاجیکستان، عراق، آلمان، اتریش، لهستان و ترکمنستان و ایران حضور دارند.

در نمایشگاه صنایع غذایی مشهد برای اولین بار با مجموعه نمایشگاهیIFWEXPO آلمان به منظور ارتقای صنعت غذا همکاری مشترک صورت گرفته و جامعه کشاورزی و محصولات غذایی آلمان(DLG) نیز با برگزاری دوره آموزشی پیرامون مسائل روز صنعت غذا به ارتقای دانش فنی متخصصان ایرانی اهتمام خواهد ورزید.

در این نمایشگاه پنج سمینار تخصصی با همکاری کشور آلمان برگزار می گردد که موضوعات این سمینارها شامل چگونگی طراحی و ساخت سردخانه های کنترل اتمسفریک مواد غذایی با رویکرد ویژه نگهداری میوه و سبزیجات، ارزش افزوده صنعت بسته بندی با رویکرد ویژه بسته بندی چای، مهندسی و مقاوم سازی مدرن خطوط تولید محصولات لبنی، انعطاف پذیری در بسته بندی اسپتیک، بررسی تکنولوژی تولید پنیر و سیستم های کنترل کیفی و مانیتورینگ صنعتی خواهد بود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد از چهارم تا هفتم شهریور در فضایی به مساحت 6300 متر با 204 غرفه برگزار می شود که 40 درصد غرفه های آن در اختیار واحدهای صنایع غذایی استان خراسان رضوی قرار می گیرد.

شرکت چای دبش نیز طبق سال های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و تمامی شما عزیزان را به بازدید از غرفه چای دبش سبز گستر واقع در سالن ابوسعید غرفه شماره 32 دعوت می نماید . ساعات بازدید از نمایشگاه 16 الی 22 می باشد.

support
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code