برگزاری پنجمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران

مراسم تقدیر از حامیان حقوق مصرف کننده استان تهران در تاریخ 96/12/14 در محل هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مسئولین کشوری و استانی به منظور قدردانی و معرفی واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کننده برگزار گردید.

دبیر اجرایی پنجمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به اینکه رضایت 70 درصدی مشتریان ملاک اصلی انتخاب واحدها وبنگاه های اقتصادی برتر بوده است گفت: بنگاههای برگزیده باید نشان مستقل داشته باشند و تولید آنها ملی باشد.

قابل ذکر است پنجمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با محوریت حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هر سال برگزار میگردد که از بین بنگاه های اقتصادی واجد شرایط در سال جاری مجموعا 132 شرکت انتخاب گردید که، 52 شرکت در حوزه کالاهای فلزی و معدنی، 17 شرکت کالاهای غیرفلزی، 22 شرکت خدمات، 12 شرکت محصولات کشاورزی و مواد غذایی، 12 شرکت محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی و 17 شرکت شبکه های توزیعی و اقتصادی هستند.

با افتخار به اطلاع می رساند گروه تجاری دبش با برند چای دبش موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران در سال 1396 گردید.

دریافت این تندیس نشانه اعتماد شما مصرف کنندگان عزیز به مجموعه چای دبش بوده و گروه تجاری دبش این نوید را می دهد که بیش از پیش در راه خدمت رسانی به شما عزیزان گام بردارد و با هدف رضایت مصرف کنندگان داخلی و خارجی محصولاتی جدید و با کیفیت جهانی به بازار عرضه نماید.

هیأت مدیره ،مدیران و کارکنان مجموعه چای دبش توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر و بهتر را از خداوند منان استدعا دارد.

کلیدواژه : دبش مگدبش نیوز
support
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code